Ilse Aarts (IBL) wint jaar collegegeld

Ilse Aarts,vierdejaars student International Business and Languages (IBL) aan de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch, heeft een jaar collegegeld gewonnen. Dit is de hoofdprijs, die verloot werd onder de deelnemers aan de Kwaliteit & Studeerbaarheid-enquête. Vijf andere studenten krijgen als troostprijs een CD-bon ter waarde van vijftig euro.

Het aantal studenten dat deelnam aan de studentenenquête was dit jaar ruim 20%. Andere jaren lag dit percentage rond de 50%. Jef van Genugten, medewerker van bureau Innovatie en Kwaliteit in Den Bosch, heeft een verklaring voor de geringe deelname. ‘We hebben de studenten via e-mail op de hoogte gebracht over de K&S enquête. Voorheen gebeurde dit via de post. Blijkbaar is deze nieuwe vorm van informatie verstrekken nog niet bij alle studenten vertrouwd.’

De prijsuitreiking vindt donderdag 30 mei, om 17.00 uur plaats in de medewerkerkantine van de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch. Een van de leden van de Raad van Bestuur zal de prijzen overhandigen. (DvB)