AIM viert éénjarig bestaan

De Academie voor ICT & Management (AIM) viert op 4 september dat ze 1 jaar bestaat. Op een nog geheime plek in het centrum van Breda – binnen en buiten – worden studenten en medewerkers in het zonnetje gezet tijdens ‘Fame for AIM’. De academie heeft daartoe een evenementenbureau ingehuurd. Het feest wordt met name georganiseerd voor de eerste AIM-studenten die hun propedeuse hebben behaald.
De medewerkers en studenten, ongeveer elfhonderd in totaal, krijgen elke week een digitale uitnodiging in de bus, waarop steeds wat informatie over het feest wordt prijsgegeven. Op de eerste uitnodiging konden genodigden hun muziekvoorkeur uitspreken, op de tweede konden ze aangeven of ze zelf een act willen opvoeren.
De genodigden mogen bovendien bepalen, welke artiest zij het liefst zien optreden. Ze hebben de keuze uit souldiva Glennis Grace, grappenmaker Huub Hangop, zangeres Sigrid en dj Cor Fijneman. (RL)