Jan Janssen leidt Bossche Facilitaire Dienst

Jan Janssen, hoofd van de Facilitaire Dienst bij de Hogeschool Brabant, gaat tijdelijk ook de Facilitaire Dienst van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch leiden. Het huidig hoofd van de Bossche dienst, Marijke Tielemans, heeft besloten haar functie neer te leggen.

Tielemans stopt per 1 september, een jaar na haar aantreden. Waarnemer Janssen start zijn werkzaamheden in Den Bosch op één juli. Tielemans zegt desgevraagd dat het haar eigen keuze is om te vertrekken. Ze gaat een andere baan buiten de hogeschool zoeken. ‘Soms maak je een keuze die achteraf niet voldoet aan de verwachting’, zegt ze.
Dat het Bredase diensthoofd de functie in Den Bosch gaat waarnemen, hoeft geen voorbode te zijn van van één gezamenlijke facilitaire dienst, zegt zij. Daar is volgens haar nog niets over besloten. ‘Maar dat zou wel het resultaat kunnen zijn.’ (GR)