Kwartaalprijs AIM voor project St. Liduinaschool

Tweedejaarsstudenten Bedrijfskundige Informatica (BI) hebben op 24 juni de eerste kwartaalprijs van de Academie voor ICT & Management (AIM) in ontvangst mogen nemen. De prijs, een wisseltrofee, is in het leven geroepen om studenten van verschillende studierichtingen binnen de AIM vaker met elkaar in contact te brengen. Bovendien ziet pr & voorlichting de prijs als een middel om de in- en externe communicatie te bevorderen.
De winnaars van de kwartaalprijzen komen in aanmerking voor een jaarprijs, een beker waarop de naam van het project prijkt. Informatie over de projecten die in aanmerking komen voor de kwartaalprijs, wordt in het schoolgebouw aan studenten zichtbaar gemaakt.
De studenten wonnen de prijs met een project op de St. Liduinaschool in Breda, een basisschool voor zeer moeilijk lerende kinderen. De BI’ers ontwikkelden een digitaal reken- en taalprogramma voor de basisschool. Het project werd ook genomineerd voor de landelijke ISO-studentenprijs. (RL)