Van Dam directeur Academie voor Marketing en Internationaal Management

Dick van Dam is per 1 juni de nieuwe directeur van de Academie voor Marketing en Internationaal Management (AMIM) van de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch. Hij is de opvolger van Jos Brand.
Van Dam werkte onder andere in diverse sales- en marketingfuncties in binnen- en buitenland, voordat hij de overstap maakte naar de Open Universiteit. Daar was hij docent Marketing en Strategisch Management. In zijn vorige functie was hij betrokken bij de reorganisatie van een landelijk orgaan voor het MBO.
Van Dam: ‘Ik zie het als een uitdaging om de reputatie van de Hogeschool verder uit te bouwen. Een aantrekkelijk en vraaggestuurd aanbod van opleidingen en trainingen is daarbij cruciaal. Ook onderwijsvernieuwing is een thema dat mijn aandacht heeft. Als leidinggevende vind ik het belangrijk om het team van medewerkers van onze Academie goed te coachen, waardoor we in een prettige en productieve omgeving kunnen werken.’ (HvdV)