Bas Evers en Pieter Miltenburg winnaars MER-scriptieprijs

Bas Evers en Pieter Miltenburg, vierdejaarsstudenten Management, Economie & Recht (MER) in Den Bosch hebben de MER-scriptieprijs gewonnen. Dit is gisteravond tijdens de diploma-uitreiking aan de Hogeschool ’s-Hertogenbosch bekendgemaakt. De prijs bestaat uit een bedrag van 500 euro.

Het afstudeerwerkstuk van het duo Evers en Miltenburg bestaat uit een klantbehoefte-onderzoek en concurrentieanalyse bij het bedrijf Unitool Merksterk Gereedschap. Het juryrapport meldt dat de studenten een ‘gigantische hoop’ werk hebben verricht ‘met een grote mate van zelfstandigheid, originaliteit en een kritische blik’.
Andere genomineerden voor de scriptieprijs waren Elco Klop en de koppels William de Jong en Rens Klein, Anneke van Gerven en Christel van de Pol, Arne Bax en Evelyne Brandenburg. (GR)