Chatsessie met studenten wereldconferentie duurzaamheid

Twee studenten aan de Hogeschool Brabant nemen deel aan de wereldconferentie in Johannesburg. De uitverkorenen Marijn de Jong van Culturele- en Maatschappelijke Vorming en Daan de Jong van Technische Bedrijfskunde zijn samen met studenten van andere hogescholen op de top aanwezig. Ze praten ondermeer met staatssecretaris van Geel en prins Willem Alexander over alles wat met duurzaamheid te maken heeft.
Wie de ervaringen van het tweetal uit Brabant tijdens de wereldconferentie in Johannesburg wil volgen, kan meedoen met een chatsessie op dinsdag 3 september. Via www.tilburg.nl/hamming kan iedereen die geïnteresseerd is met de studenten in gesprek of discussie. Op de website is ook het dagboek van Marijn de Jong te lezen. Aan de Hogeschoollaan in Breda is computerlokaal A 2.36 voor studenten en docenten die willen chatten, beschikbaar gesteld. De chatsessie is van 13.00 tot 15.00 uur.