AIM heeft studentvriendelijke werkplekken

Geen krakkemikkige stoelen, te smalle werkbladen of te hoge monitoren meer. AIM-studenten kunnen aan de slag op werkplaatsen die door de Arbo zijn goedgekeurd.
Drie computerlokalen in de AIM-gebouwen aan de Lovensdijkstraat voldoen volledig aan de Arbonormen. In hoogte verstelbare tafels, stoelen én flatscreens. De AIM is hiermee de eerste faculteit van de Hogeschool Brabant die ergonomisch verantwoorde werkplekken voor studenten heeft. Het meubilair van onderwijspersoneel voldoet meestal al langer aan de arbo-eisen. De Arbo-wet geldt echter niet alleen voor werknemers maar ook voor studenten, die steeds vaker last krijgen van RSI-klachten. Door de hoge kosten die er aan verbonden zijn, schuiven de meeste universiteiten en hogescholen de aanpassingen het liefst op de lange baan. (IG)