AIM huurt Havermarkt af voor ‘besloten’ feest

Studenten en medewerkers hebben al in mei via een elektronische nieuwsbrief mogen kiezen. Woensdag 4 september staan de artiesten en muziekstijlen van hun keuze dan eindelijk op het podium van de Bredase Havermarkt. De Academie voor ICT & Management heeft het plein en de omliggende café’s afgehuurd voor haar jubileumfeest.
Het is de eerste keer dat in Breda een geheel plein en omliggende kroegen worden gebruikt voor een besloten feest. De academie koos voor deze locatie vanwege het beperkte aanbod van grote feestlocaties in de stad.
Fame for AIM is de naam van het evenement. Vanaf mei zijn de studenten en medewerkers al betrokken bij de organisatie van het feest. Niet alleen hebben ze zelf het programma samengesteld, maar ook is er een beroep gedaan op de muzikale talenten binnen de Academie, zij zullen op het open podium op het plein optreden. In de omliggende kroegen (Café Bruxelles, de Suyckerkist, de Groene Sael en de Droeg) treden diverse artiesten op, van smartlap tot dance. Een bekende dj sluit de avond af.

De AIM wil het feest een periodiek terugkerend karakter geven. Behalve voor de gezelligheid, organiseert de faculteit het evenement ter bevordering van de integratie van de academie in de stad, om de naamsbekendheid te vergroten en de teamspirit verder te stimuleren. (MvH)