Frans Traa interim bij de Academie voor Management

Frans Traa is per 1 oktober aangesteld als interim-directeur bij de Academie voor Management van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch. Hij vervangt adjunct-directeur Jan Welmers, die directeur wordt bij de Faculteit Communicatie & Journalistiek van de Hogeschool Utrecht.

Traa is momenteel projectleider van de nieuwe opleiding Integrale Veiligheid. Als interim-directeur krijgt hij onderwijs in zijn portefeuille. Directeur Gerard Hupperetz behoudt de taken personeel, externe contacten en pr.
De vrijgekomen plaats van adjunct-directeur zal door een nieuwe directeur ingenomen worden, die naar verwachting 1 januari volgend jaar zal aantreden.
De Academie voor Management is volop in ontwikkeling, zegt directeur Hupperetz. De nieuwe opleidingen Hbo Recht trok veel extra studenten, er zijn veertien nieuwe docenten aangesteld, een nieuwe masters- en deeltijdopleiding zijn van start gegaan en komend jaar staan twee visitaties op stapel. ‘Er is genoeg werk te doen.’
Projectleider Integrale Veiligheid wordt Wendy Rossen Dorrestijn. De managementdocente is afkomstig van de Faculteit Economie & Management van de Hogeschool Brabant, heeft de politieacademie gevolgd en heeft praktijkervaring bij de politie. (GR)