Breda ziet groen

De binnenstad van Breda kleurt zondag 6 oktober gifgroen. Tijdens de zeventiende Bredase Singelloop zullen ruim 200 studenten, medewerkers en docenten van de Hogeschool Brabant hun beste beentje voorzetten. De lopers zullen duidelijk te herkennen zijn aan de gifgroene T-shirts.
Onder het motto: ‘Wie daagt mij uit?’ begon de hogeschool begin 2002 met het project ‘ Hogeschool Brabant beweegt’. De hogeschool verwacht dat het aantal deelnemers voor zondag nog zal stijgen tot 250.
Er worden verschillende afstanden gelopen, variërend van een halve marathon tot kortere afstanden in de familieloop.
Inschrijven kan tot zondag. Supporters zijn ook van harte welkom. De Singelloop begint om 12.00 uur. Verzamelplaats van de Hogeschool Brabant deelnemers én fans: café Spinola, Kraanstraat 7, Breda. (IG)