Genomineerden Toon Hommelprijs bekend

De faculteiten hebben studenten genomineerd die meedingen naar de Toon Hommelprijs 2002. De prijs voor de beste scriptie van de hogeschool, genoemd naar de in 1994 overleden studentenpastor van de Hogeschool West-Brabant, bestaat uit 1600 euro.
Genomineerd zijn:
Marie-Claire D’Aubioul en Inge Keen (Faculteit Gamma), Jan Geurts en Monique Verwegen (Faculteit Techniek & Natuur Tilburg), Jolanda Vissers (Faculteit Techniek & Natuur Etten-Leur), Samantha Lewis-Bogers (Faculteit Pedagogisch Onderwijs), Adamo Ritmeester (Faculteit Economie & Management), Marloes de Jong en Leon de Kers (Academie voor ICT & Management) en Karlijn Muller (Faculteit Kunst- en Vormgevingsonderwijs).
De jury maakt in een feestelijke zitting op 22 november de winnende scriptie bekend. Leden van de jury zijn Harry Koopman, voorzitter van de Raad van Bestuur, Anneke Nijenhuis, lid van de Raad van Bestuur, en twee vertegenwoordigers van de Colleges van Bestuur van het ROC Midden-Brabant en het Baronie College in Breda. Secretaris is Ronald Maas, secretaris van de Raad van Bestuur. (FG)