Raad van Bestuur steunt acties 12 november

Studenten die op 12 november willen deelnemen aan de acties in Den Haag tegen het onderwijsbeleid van het kabinet kunnen rekenen op de steun van de Raad van Bestuur. Deze week krijgen de medewerkers van de Hogeschool Brabant en de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch een brief van het bestuur. Daarin wordt verzocht met ‘de nodige coulance’ om te gaan met studenten die op 12 november door tentamenverplichtingen verhinderd zouden worden aan de acties deel te nemen.
De Raad van Bestuur ‘onderschrijft het doel’ van de acties. Medewerkers die naar Den Haag willen krijgen daarvoor echter geen extra verlof.
De Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad heeft vandaag medewerkers en studenten opgeroepen aan de acties deel te nemen. (FG)