Studenten organiseren workshop ERP

Studenten Bedrijfskundige Informatica (BI) in Breda hebben de nieuwe lector Enterprise Resource Planning (ERP) al gevonden. Samen organiseren zij een workshop over het ingewikkelde computerprogramma op 25 november. De workshop is bedoeld voor vierdejaars studenten en genodigde medewerkers van BI.
Onderwerp van de middag is de vraag hoe ERP een plek kan krijgen in het onderwijsprogramma in het hbo. Studenten en medewerkers krijgen inzicht in het complexe computerprogramma en in de organisatieveranderingen die nodig zijn bij de invoering van ERP.
Sprekers zijn Anke Eekma en Gijs Boudens van Atos KPMG Consultants, deskundigen op het gebied van verandermanagement en e-learning. Zij leiden het onderwerp in om 12.00 uur. Vanaf 13.00 uur gaan de bezoekers aan de slag met een case. De workshop duurt tot 15.00 uur. (MS)