Symposium over publiek domein

Vanwege de start van de masteropleiding Professional Master in Public Governance, vindt op maandag 14 oktober aan de Hogeschool ’s-Hertogenbosch het symposium ‘Uit liefde voor publiek domein’ plaats. De hogeschool organiseert dit samen met de Open Universiteit, Schouten & Nelissen en Rijnconsult.

Tijdens het symposium wordt besproken hoe mensen geïnteresseerd gemaakt kunnen worden voor functies in het publieke domein. Het minicongres wordt geleid door Anneke Nijenhuis, lid van de Raad van Bestuur van de Stichting Brabantse Hogescholen, en tevens is er een inleiding van de Bossche burgemeester A. Rombouts. Het debat wordt gevoerd met J. Schouten van Schouten & Nelissen, T. Rodrigues van Rijnconsult en B. Janssen van de Open Universiteit. (GR)