Sanderink (AIM) winnaar ‘ThinkQuest’

De landelijke designwedstrijd ‘Thinkquest voor de klas’voor docenten en studenten, is gewonnen door het team van Coen Sanderink, student Bedrijfskundige Informatica aan de Hogeschool Brabant. Zijn team ontving 23 november de hoofdprijs van 15.000 euro voor hun website De Kunstkijker.
De jury heeft gezocht naar de website die het geschiktst is voor gebruik in het onderwijs. De Kunstkijker is een hulpmiddel voor kunstbeschouwing, een onderdeel van vakken als tekenen en handvaardigheid. De site bevat informatie over kunstenaars, kunstwerken en kunststromingen. ‘Een zeer bruikbare site voor het onderwijs. De site nodigt uit tot actie, is interactief en bevat veel informatie’, was het oordeel van de jury. (IG)

www.kunstkijker.org
www.thinkquest.nl