Studenten brainstormen over toekomst pastoraat

Het studentenpastoraat de Verdieping gaat 28 november tijdens een lunchbijeenkomst in discussie met studenten over de eigen toekomst. De Verdieping bestaat zeven jaar en is benieuwd of de activiteiten nog aansluiten bij de behoeften van studenten.
‘We nodigen alle studenten op de hogeschool uit om mee te denken’, zegt Corina van Steenhoven, studentenpastor aan de Hogeschool Brabant. ‘Na zeven jaar is het een mooi moment om je af te vragen of je nog op de goede weg bent.’
In het nieuwe jaar gaat het studentenpastoraat dezelfde lunchbijeenkomsten houden met medewerkers en het management van de hogeschool. Ook zij mogen meedenken over de plek die het studentenpastoraat moet hebben binnen de hogeschool. (MS)