Ratelband te gast bij HEAO-studenten

Studenten van de opleiding Commerciële Economie organiseren morgen, vrijdag 20 december, een discussie over ‘de nieuwe economie’ en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Het nationale mediumfenomeen Emile Ratelband is één van de genodigden.
Volgens de initiatiefnemers is hij om twee redenen uitgenodigd. ‘Ratelband is natuurlijk een publiekstrekker maar wij denken dat hij ook inhoudelijk een grote bijdrage kan leveren aan de discussie. Hij is immers al jaren bezig met organisatiekunde en managementstijlen.’
Ron Oei en Alfred Arbouw zullen ook aanwezig zijn. Ron Oei is werkzaam in het duurzaamheidscentrum van energiegigant NUON en Alfred Arbouw (VVD) is wethouder in Breda. Zijn portefeuille behelst Integraal Veiligheidsbeleid, Volkshuisvesting en Sport & Milieu. Ook de directeur van de Faculteit Economie & Management (FEM), Jef Bückers, zal deelnemen aan de discussie.
Aanvang: kwart voor twee in de aula van de Hogeschool Brabant aan de Hogeschoollaan te Breda. De organisatoren waarschuwen op tijd te komen want er is slechts plaats voor 150 personen. (WvB)