Frans Traa langer interim

Interim-directeur Frans Traa bij de Academie voor Management van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch zal een half jaar langer aanblijven. Aanvankelijk zou hij de vacante directiepost tot februari bemannen, maar inmiddels is besloten dat hij tot september aanblijft.

De werving van een nieuwe directeur ligt momenteel stil, zegt academiedirecteur Gerard Hupperetz. De reden hiervoor is dat de Raad van Bestuur zich bezint op een nieuwe organisatiestructuur, de zogenaamde schools. Het is nog onduidelijk hoe de nieuwe organisatie-eenheden eruit gaan zien en dus ook het management. ‘De hele managementstructuur is onderwerp van discussie. Daarom wil de Raad van Bestuur nu niet zo graag nieuwe managers werven’, zegt Hupperetz. Eind januari komt het bestuur met plannen over de schools.
De Academieraad heeft in een brief aan de Raad van Bestuur gevraagd om informatie over de invulling van de vacature. (GR)