Gamma stelt vier nieuwe clustermanagers aan

Cally Bruschinski en Joke Hageman worden vanaf 1 februari de nieuwe managers van het cluster Health Care. Thieu Schraven en Paul Jansma gaan het cluster Social Work leiden. Dat heeft de directie van de faculteit Gamma vandaag aan haar medewerkers bekend gemaakt.
Cally Bruschinski is nu hoofd van de managementopleiding Gezondheidszorg. Joke Hageman is hoofd ad interim van Fysiotherapie. Zij vormen straks het management van het cluster Health Care, waar de opleidingen Fysiotherapie, Verpleegkunde en de managementopleiding onder gaan vallen. Anita Heijltjes, nu hoofd opleiding Verpleegkunde, gaat zich onder meer bezighouden met de ontwikkeling van de opleidingen binnen Health Care. Bovendien zorgt ze de komende tijd voor de overdracht van haar verantwoordelijkheid voor Verpleegkunde aan het nieuwe clustermanagement.
Thieu Schraven is nu hoofd opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Paul Jansma is hoofd van Culturele & Maatschappelijke Vorming en Maatschappelijk Werk & Dienstverlening. Harrie van Beek, voormalig hoofd opleiding Fysiotherapie, zoekt een functie buiten de faculteit Gamma. Jo Timmermans blijft hoofd van Personeel & Arbeid (P&A). Die opleiding valt niet onder één van de clusters van Gamma, omdat P&A in 2004 verhuist naar de HEAO-opleiding Management, Economie & Recht. Yvonne Aronson blijft projectleider Social Work deeltijd, totdat duidelijk wordt waar de deeltijdopleidingen onder gaan vallen. (MS)