Politiek debat op de PABO

Jan Boelhouwer (PvdA), Cisca Joldersma (CDA), Ed van der Sande (VVD), Jasper van Dijk (SP) en Dennis van Nieuwenhuijzen (D66) komen morgen naar de PABO in Breda voor een politiek debat.
De vijf politici zijn door PABO-studenten uitgenodigd voor een politiek café. Ze mogen hun visie geven op kwaliteitsverbetering van het onderwijs en integratie. Studenten mogen daarna vragen stellen aan de politici en met ze in debat.
Van de vijf politici staan Boelhouwer (nr. 7 PvdA) en Joldersma (nr. 21 CDA) op een verkiesbare plaats voor de Tweede Kamer. Voor Jasper van Dijk (nr. 17 SP) is dat nog twijfelachtig. (SW)

Het debat vindt plaats op dinsdag 21 januari van 15.15 tot 18.00 uur in de collegezaal van de PABO, Dr. Ingenhouszplein 2 in Breda. Het is toegankelijk voor studenten van de Hogeschool Brabant en de Hogeschool ’s-Hertogenbosch.