Symposium over internationale bedrijfsculturen

Vierdejaarsstudenten International Business & Languages (IBL) van de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch houden 24 januari een symposium. Het thema is ‘International Business & Culture’.

Tijdens het symposium wordt er aandacht besteed aan de verschillende internationale
bedrijfsculturen en de verschillen in omgangsvormen. Twee Chinese studenten zullen vertellen over hun ervaringen in Nederland en het bedrijfsleven hier. Een oud-student IBL verhaalt over zijn belevenissen in het bedrijfsleven, waarbij een link wordt gemaakt tussen de studie en de overstap naar de internationale bedrijfswereld. Verder komen er sprekers uit het bedrijfsleven aan het woord.
Een ander deel van het programma zijn de workshops, waarin hetzelfde thema worden behandeld. Deze worden in het Frans, Spaans en Duits gehouden.
De 31 IBL-studenten zijn al een half jaar bezig met het organiseren van het evenement. (KvdL)