Hogeschoolfeest in de Brabanthallen

Drumacts, lasershows, bekende artiesten en vuurwerk: het zijn een aantal ingrediënten van het BEAM-event op 24 april in de Bossche Brabanthallen. Het feest is er voor studenten van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch en hun aanhang.

De letters van BEAM staan voor studentenverenigingen Bagger, Animoso en Meronis. De E is voor Event. Deze verenigingen helpen bij de organisatie van het feest. De Raad van Bestuur beslist vandaag of het feest door kan gaan. Het idee kwam van Christian van Kouwen, vierdejaarsstudent Civiele Techniek en Roel van der Ven, derdejaarsstudent Werktuigbouwkunde. Van Kouwen is voorzitter van de initiatiefgroep.
‘De hogeschool is één van de beste in Nederland. Daar hoort zo’n groot feest bij’, vindt hij.
De voorverkoop voor het spektakel begint in maart. De kaartjes kosten 15 euro. Er moeten minimaal 1000 kaarten worden verkocht om het feest door te laten gaan. (KvdL)