Kathelijn Plasmeijer dingt mee naar ingenieursprijs

Kathelijn Plasmeijer, oud-student Technische Bedrijfskunde aan de Faculteit Techniek & Natuur dingt mee naar de Niria-afstudeerprijs, die door de Nederlandse Ingenieursvereniging Niria wordt uitgereikt.
De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan auteurs van de beste afstudeerwerken in het technisch, agrarisch, laboratorium en nautisch hbo-onderwijs. De prijs is bedoeld om de kwaliteit van het afstudeerwerk van hbo-ingenieurs onder de aandacht te brengen van het bedrijfsleven, overheid en maatschappij.
Plasmeijer heeft onderzoek gedaan naar de markt, haar omvang en de concurrentie van Rep-Iso bv, een bedrijf dat rubber en kunstartiekelen vervaardigt. Het onderzoek resulteerde in het afstudeerwerk ‘Rep-Iso bv in opmars!’
Zeventien hogescholen doen dit jaar mee aan de wedstrijd waarmee flink wat geld te winnen is. De eerste, tweede en derde winnaars ontvangen respectievelijk 2000, 1500 en 1000 euro. Daarbij ontvangt de ‘winnende’ school de ‘Bart de Steur’ wisseltrofee die dit jaar voor de 26e keer wordt uitgereikt. Op 20 maart maakt Niria bekend wie tot de prijswinnaars behoren. (CB)