Eigen website voor PABO Breda

De PABO in Breda heeft een eigen website. Sinds begin maart kunnen aankomende studenten en hun ouders, studenten, afgestudeerden en andere belangstellenden op de site terecht.
Zo kunnen scholieren die aan de PABO willen studeren aan de hand van een schema opzoeken welke opleidingsvariant het beste bij hen past. Zij kunnen zich op de website ook meteen aanmelden bij de Informatie Beheer Groep en de PABO zelf.
Oud-studenten kunnen op de website informatie vinden over post-hbo opleidingen en cursussen. Ook kunnen ze zich daar opgeven voor de nog op te richten alumnivereniging van de PABO.
Webmaster wordt Pauline Wassenberg. Zij houdt zich onder andere bezig met vragen die via de website binnenkomen. De PABO was tot voor kort de enige faculteit van de Hogeschool Brabant zonder eigen website. (SW)

De website van de PABO is te vinden op www.hsbrabant.nl/fpo.