Hogeschool blaast reizen naar Turkije af

Een aantal docenten van de PABO Breda stelt een reis naar Turkije die in mei zou plaatsvinden uit. Ook een student van Kunstacademie St. Joost die naar Turkije zou gaan blijft voorlopig thuis. Dit in verband met oorlog in Irak.
De besluiten zijn genomen in overleg met de Raad van Bestuur. Die gaat momenteel na of vanuit de Stichting Brabantse Hogescholen medewerkers en studenten zich in Irak of in omringende landen bevinden. Ook worden reizen die gepland staan geïnventariseerd, en eventueel gecanceld.
De gegevens over de Hogeschool Brabant zijn binnen. Niemand van de hogeschool blijkt zich momenteel in het gebied te bevinden.
De informatie van de kant van de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch had men nog niet compleet. (FG)