Beam Event gaat uur langer door

Het grote studentenfeest Beam Event, dat donderdag 24 april plaatsheeft in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch, gaat tot drie uur ’s nachts door. Aanvankelijk moest het feest om twee uur stoppen.

Organisator Ruud Govaerts: ‘We hebben van de gemeente Den Bosch een vergunning gekregen tot vier uur. Uiteindelijk hebben we zelf besloten om tot drie uur te feesten. Er moet namelijk achteraf veel afgebroken worden, zoals bijvoorbeeld lichtinstallaties. Daarom leek het ons beter om iets eerder te stoppen.’
Het Beam Event was oorspronkelijk bedoeld voor studenten van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch. Door de tegenvallende kaartverkoop in de eerste weken is besloten om ook studenten van de HAS Den Bosch en de plaatselijke PABO toe te laten. Op dit moment zijn er ongeveer 1000 kaarten verkocht. Op de avond treden onder andere op: The Klubbheads, DJ Devia, Johan Gielen en Hermes House Band. Kaarten kosten 15 euro. (EvD)