Derde prijs voor Bredase studentenonderneming

Mini-onderneming Oggetto, gerund door studenten Management, Economie & Recht aan de Hogeschool Brabant, heeft de derde prijs gewonnen bij de regiofinale voor mini-ondernemingen uit Noord-Brabant en Zeeland.
Met hun roestvrijstalen brieven- en pennenhouder moest Oggetto mini-ondernemingen uit Boxtel en Vlissingen voor zich laten. De derde prijs leverde de studenten een cheque van honderd euro op. Financieel manager Johan Swart van de Bredase mini-onderneming kreeg de individuele prijs uitgereikt voor de beste financiële verslaglegging; hij won een ballonvaart.
De eerste prijs ging naar mini-onderneming Shuffle & Co van het Sint Lucas College in Boxtel, zij bedachten een flexibele cd-houder. Two4Six, bestaande uit studenten van de Hogeschool Zeeland in Vlissingen, behaalde de tweede plaats. De mini-onderneming ontwikkelde een speciale database waarin het kenteken van een auto gekoppeld is aan het mobiele telefoonnummer van de bestuurder.
De prijs voor beste individuele presentatie ging naar mini-onderneming Stringpocket uit Eindhoven, uitvinder van de string met opbergzakje. Hun product wordt binnenkort door een lingerieproducent op de markt gebracht. (SW)