“‘Emotional Experience’ met opleiding Commerciële Economie”

‘Emotional Experience’ is de naam van het seminar dat de opleiding Commerciële Economie van de Hogeschool Brabant op woensdag 14 mei organiseert. Het seminar is bedoeld voor tweede-, derde- en vierdejaars CE-studenten, docenten, oud-studenten en relaties van de opleiding.
Sprekers op het seminar zijn Joep Egmond, commercieel manager bij een grote Nederlandse muziekinstrumentenproducent en Hans Kok, strategy director bij een Amsterdams reclamebureau, bekend van werk voor onder andere Hans Anders, Basiq Air en Voorlichtingsbureau Vlees.
Egmond zal ingaan op de emotie die veel ondernemers een rol laten spelen bij e-commerce, zakendoen via internet. Kok laat zien dat veel merken gebouwd zijn op emoties en ervaringen van gebruikers. (SW)

De middag begint om 13.30 uur aan de Lovensdijkstraat 63 in Breda en duurt tot 16.45 uur. Aanmelden kan nog tot 7 mei bij Femke van Drunen: vandrunen.fc@hsbrabant.nl.