Informatiesite voor techniekstudenten

Voor techniekstudenten is er sinds kort een website speciaal gericht op het gebied van techniek.
Op de site www.index-tc.nl/studentensite staat informatie over vervolgopleidingen, stageplaatsen en vacatures.
Ook kunnen studenten zich aanmelden voor de digitale scheurkalender. Dit is een digitaal overzicht van open dagen, meeloopdagen, beurzen, tentoonstellingen en andere evenementen uit de regio. Studenten kunnen bovendien een eigen profiel samenstellen en worden maandelijks per email op de hoogte gehouden van evenementen die aansluiten bij hun interesse.
De site is ontworpen door iNDEX, een technocentrum dat kennis, mensen en initiatieven uit de technische sector in Midden- en West-Brabant bij elkaar brengt. Samen met het bedrijfsleven, het beroepsonderwijs en de overheid werken ze aan projecten die ervoor moet zorgen dat opleidingen beter aansluiten op de vraag vanuit het bedrijfsleven. (CB)