Studiedag Gamma ook voor medewerkers AGM

Medewerkers van de Academie voor Gedrag & Maatschappij zijn ook uitgenodigd voor de studiedag op 16 april over de onderwijsvernieuwingsplannen van de Faculteit Gamma in Breda.
De dag is bedoeld om medewerkers te informeren over de voortgang in ‘ Focus op onderwijs’. Dit onderwijsvernieuwingsproject is in september 2002 van start gegaan. Het project moet leiden tot onder meer een brede bacheloropleiding Social Work, waarbinnen studenten manager worden van hun eigen leerproces. Dit flexibele, competentiegerichte onderwijs moet per september 2004 ingaan.
Op de studiedag horen medewerkers wat er binnen de verschillende deelprojecten is bereikt. Ook mogen zij reageren op de plannen die er zijn ontwikkeld. Onderwerpen zijn het flexibele onderwijsmodel, het onderwijsconcept en de competenties die inmiddels zijn geformuleerd voor de bacheloropleidingen.
De studiedag was aanvankelijk alleen bedoeld voor de Faculteit Gamma. Nu de beide directies hebben besloten om samen een brede bacheloropleiding Social Work te ontwikkelen, worden ook de medewerkers van AGM uitgenodigd. (MS)