Twintig jaar Landelijke Studenten Vakbond

De Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) viert op 17 mei met verschillende activiteiten zijn twintigjarig bestaan.
Mariette Hamer, kamerlid voor de PvdA, Maarten van Poelgeest, fractievoorzitter van GroenLinks Amsterdam, beide oud-bestuurslid van de LSVb en Floor Milikowski, voorzitter van de ASVA Studentenunie gaan ’s middags in de Balie in Amsterdam in debat over twintig jaar LSVb en het huidige politieke klimaat.
‘s Avonds wordt de winnaar van de kunstwedstrijd met het thema ‘bewogen studenten’ bekend gemaakt, die is uitgeschreven ter gelegenheid van het vierde lustrum. Ook wordt het lustrumboek gepresenteerd.
Vanaf negen uur wordt er gefeest in het Amsterdamse Akhnaton, waar de LSVband optreedt, een speciaal voor het lustrum samengestelde band. Studenten kunnen zich aanmelden op LSVb@LSVb.nl. Voor het debat zijn 150 plaatsen beschikbaar en voor het feest 250. (SW)