Prijsvraag: geef de Stichting Brabantse Hogescholen een smoel

Is het imago van de Stichting Brabantse Hogescholen te vergelijken met een zwierende aap, een dansende dolfijn of denk je eerder aan een avontuurlijke Harry Potter? Studenten en medewerkers worden uitgedaagd een imago voor de samenwerkende Hogeschool Brabant en Hogeschool ‘s-Hertogenbosch te bedenken.
Met de prijsvraag: ‘Geef de Stichting Brabantse Hogescholen een smoel’ is vijfhonderd euro te verdienen.
Voor de nieuwe hogeschool, bestaande uit de Hogeschool Brabant en de Hogeschool ’s-Hertogenbosch, moet één naam en één huisstijl komen.
Om de identiteit van de nieuwe hogeschool te bepalen is de stichting op zoek naar een persoon, een figuur of een dier waarmee de nieuwe hogeschool te vergelijken is, bijvoorbeeld Harry Potter, Beatrix, Edgar Davids, Maxima of een dolfijn. Welke eigenschappen maakt het figuur zo geschikt om de verpersoonlijking van de nieuwe hogeschool te zijn.
Deelnemers kunnen het antwoord omschrijven, tekenen, schilderen of plakken het antwoord in maximaal 450 woorden op maximaal A3 formaat en stuur dit vóór 11 juni 2003 op naar Phasis Communication Works, Prijsvraag Stichting Brabantse Hogescholen, postbus 1106, 5602 BC Eindhoven of digitaal naar info@phasis.nl. De winnaar wordt 1 juli bekend gemaakt. (CB)