Theater Complex speelt stuk van Ronald Giphart in aula Hogeschool Brabant

De aula in het hoofdgebouw van de Hogeschool Brabant aan de Hogeschoollaan in Breda wordt dinsdag 20 mei omgetoverd tot een heus theater. Theater Complex, de toneelvereniging van de hogeschool, speelt dan het stuk ‘Frühstück no future’ van Ronald Giphart.
Afstandelijkheid, liefde, drinken, afscheid en onbegrip zijn sleutelwoorden in het toneelstuk. De theatermakers willen niet te veel verklappen, behalve dat het een bijzondere dag is uit het leven van Lotte, gespeeld door Susanne Pijpstra. Ook voor Freek (Lonneke Verhaart) is het een bijzondere dag voor Freek. Een dag die de naasten van Lotte nooit zullen vergeten. Behalve Pijpstra en Verhaart worden rollen vertolkt door Joost Schijns, Tom Pellis, Suzanne Slaa en een dubbelrol door Sjoerd van Gurp.

‘Frühstück no future’ werd afgelopen weekend in een dubbelvoorstelling met ‘Stukjes voor Alles’ gespeeld in cafétheater De Boulevard in Breda. Beide voorstellingen waren uitverkocht. Dinsdag de herkansing. Het stuk begint stipt om 16.00 uur. Na aanvang van de voorstelling is er geen toegang meer. (MvH)