Twee Tilburgers in nieuw ISO-bestuur

In het nieuwe bestuur van het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) zijn de voorzitter en de penningmeester Tilburgse studenten.
Perke Rombouts (22) is de nieuwe voorzitter. De derdejaars student bestuurlijke informatiekunde aan de Universiteit van Tilburg volgt eind juni Linda van Beek op als het nieuwe gezicht van het ISO. Rombouts was onder meer voorzitter van de onderzoekscommissie van de Landelijke Kamer van Verenigingen.
De nieuwe penningmeester is Ben van Dijken (22). Hij is derdejaars student international economics and finance aan de Universiteit van Tilburg. Dijken volgde een jaar highschool in Amerika. Hij heeft in de leerlingenraad gezeten en was actief in diverse commissies van studentenvereniging TSC St. Olof. Aankomend secretaris Willemien de Jong (21) is de enige hbo’er in het nieuwe bestuur. De Jong studeert sinds drie jaar management, economie en recht aan de Hogeschool Zuyd te Sittard. Zij was de afgelopen tijd actief in de werkgroep accreditatie van het ISO en was hoofd pr van de Maastrichtse studentenvereniging Circumflex.
Algemeen bestuurslid en vice-voorzitter is Liobe Wouters (24). Zij haalde haar propedeuse beleidswetenschappen in Nijmegen en studeert sinds 1998 politicologie aan de Vrije Universiteit, onderbroken door een half jaar aan de universiteit van Leeds. Politieke ervaring deed ze op bij D66, bij de buitenlandafdeling en als campagnemedewerkster.
Dan is er nog algemeen bestuurslid Annelien Stapel (22). Als medewerkster is zij al vertrouwd met het ISO. De derdejaars studente algemeen sociale wetenschappen aan de Universiteit van Utrecht is ook actief bij studentenvereniging Veritas en zat op school in de leerlingenraad. (HOP)