Dick te Boekhorst directeur Academie voor Management

Dick te Boekhorst wordt met ingang van 1 augustus de nieuwe directeur van de Academie voor Management van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch. Hij is nu hoofd van de opleidingen Management, Economie & Recht (MER) en Small Business & Retail Management (SBRM) van de Hogeschool Brabant.
Academiedirecteur Gerard Hupperetz is nu de helft van de tijd in functie bij de Juridische Hogeschool Tilburg/Den Bosch, een nieuwe instelling waar de opleidingen Hbo-Rechten van Den Bosch en Tilburg komend schooljaar ondergebracht worden. In dit instituut werken de Stichting Brabantse Hogescholen en de Fontys Hogescholen samen. In september zal Hupperetz volledig het directeurschap van deze instelling op zich nemen. Per 1 augustus vertrekt Frans Traa als interim-directeur bij de Academie voor Management.
De directie van de Faculteit Economie & Management, waar de MER en SBRM onder vallen, probeert voor de zomervakantie een nieuw hoofd voor de opleidingen te vinden.
Te Boekhorst was eerder docent privaat- en bestuursrecht bij de Bredase opleidingen MER en Accountancy en bij de Universiteit van Tilburg. Verder vervulde hij taken in opleidings-, examen- en curriculumcommissies en had hij zitting in de faculteitsmedezeggenschapsraad. (GR/SW)