“‘Hogeschool Brabant beweegt’”

Ook dit jaar worden studenten en personeel van de Hogeschool Brabant opgeroepen in beweging te komen. En wel op zondag 5 oktober tijdens de Singelloop, de Bredase hardloopwedstrijd.
De diensten Personeel & Organisatie en Onderwijs & Studentenzaken hebben vorig jaar in samenwerking met BRESS, de Bredase Studenten Sportstichting, de actie ‘Hogeschool Brabant beweegt’ opgezet. Het doel van de actie is om zoveel mogelijk studenten en medewerkers te betrekken bij de Singelloop. De Hogeschool Brabant betaalt het inschrijfgeld en elke deelnemer ontvangt een T-shirt.
Iedere donderdagavond van 19.00 tot 20.30 uur zijn er onder begeleiding trainingen voor beginners en gevorderden. Startlocatie voor de trainingen is Atletiek Vereniging Sprint aan de Burgemeester de Manlaan in Breda. Wie aan de trainingen wil meedoen, kan zich opgeven bij BRESS. Hardlopers die liever alleen trainen kunnen op de website: www.bress.nl trainingsschema’s opvragen. Op deze website kunnen belangstellenden zich ook inschrijven voor de Singelloop. (CB)