Pascal van Houten rijdt tweede race op pinkstermaandag

Pascal van Houten, tweedejaars student aan de Academie voor ICT & Management, rijdt pinkstermaandag 9 juni zijn tweede echte race op Zandvoort in zijn eigen Radio 538 Alfa 147. Vanaf de Hogeschool Brabant zal een bus met supporters vertrekken richting racecircuit.
Pascal won een plaats in het team voor de Alfa 147 GTA Challenge door de Race of the Talents van Radio 538. Donderdag 13 maart wist Van Houten de andere finalisten achter zich te laten en een plekje te veroveren naast professionals als Rory Bertram.
In het paasweekeinde reed Pascal van Houten zijn eerste race met het team. Hij eindigde daar als vijftiende. In totaal zal de student zes races op Zandvoort rijden, en een race op het circuit van Spa-Franchorchamps in België en Monza in Italië.
(MvH)