Tilburgs ‘Huize Naast Ernie’ in finale ‘Studentenhuis van het jaar’

Een reis naar Londen. Dat is de hoofdprijs die ‘Huize Naast Ernie’ in de Tilburgse Bilderdijkstraat kan winnen, als het wordt uitgeroepen tot ‘Studentenhuis van het jaar 2003’. Zondag aanstaande komen de Tilburgers in de finale uit tegen de Terwestenflat uit Den Haag.
De verkiezing wordt georganiseerd door het radioprogramma BuZz op 3FM en de website Studenten.net. Zij maakten het afgelopen halfjaar radio- en internetreportages van de bezoeken aan de deelnemende huizen. Na een voorronde streden telkens twee studentenhuizen om een plek in de maandfinale. Daaruit zijn de twee gegadigden voor de jaarfinale komen bovendrijven.
De twee finalisten zullen zondag door ‘een vakjury’ aan de tand worden gevoeld over het huisleven. Luisteraars van BuZz en bezoekers van Studenten.net bepalen uiteindelijk wie het leukste studentenhuis van Nederland is. (FG)

www.naasternie.tk
www.studentenhuisvanhetjaar.nl