Jan Reinhard directeur Academie voor Bouwkunde & Civiele Techniek

Jan Reinhard, opleidingshoofd van Milieutechnologie Plus, wordt met ingang van 1 augustus directeur van de Academie voor Bouwkunde & Civiele Techniek (ABCT) van de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch. Hij komt in de plaats van interim-directeur Jos Brand, die op dezelfde datum aantreedt als interim-directeur bij de Academie voor Management.
Milieutechnologie is een gezamenlijke opleiding van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch en de HAS Den Bosch. Met ingang van september 2004 wordt de opleiding in zijn geheel overgeheveld naar de HAS. In de tussentijd zal Jan Denissen, directeur van de sector Dier & Milieu van de HAS, toezien op de overgang van de opleiding.
Vorige week werd bekend dat Dick te Boekhorst, opleidingshoofd van Management, Economie & Recht in Breda, directeur wordt van de Academie voor Management. Brand komt in de plaats van de vertrekkende interim-directeur Frans Traa en is aangesteld tot februari 2004. De huidige directeur Gerard Hupperetz treedt aan als directeur van de Juridische Hogeschool Tilburg/Den Bosch. (GR)