Gratis koffie voor medewerkers

Medewerkers van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch kunnen vanaf vandaag gratis koffie, thee en chocomel krijgen. Op twee punten in het hogeschoolgebouw zijn automaten geplaatst.
De automaten staat in het keukentje op de eerste verdieping in de F-lob en in de medewerkerskantine op de tweede verdieping. Op de kunstacademie is de koffieautomaat vanaf vrijdag 29 augustus beschikbaar.
De gratis koffievoorziening is ingesteld op aandringen van de Hogeschool Medezeggenschapsraad (HMR) van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch. Omdat medewerkers van fusiepartner Hogeschool Brabant niet voor de koffie hoefden te betalen, vond de HMR dat dit ook voor het personeel in Den Bosch moest gelden. De Raad van Bestuur heeft deze wens gehonoreerd.
Studenten blijven voor de koffie en dergelijke betalen. (GR)