De Boulevard wil meer studenten trekken

Totaalcafé De Boulevard kruipt uit zijn schulp. Met het verspreiden van flyers, posters en een programmaboekje wil het studenten stimuleren naar het café naast de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch te komen.
Gewezen wordt op de openingstijden overdag, de donderdagavond en de happy hours; activiteiten die speciaal op studenten zijn gericht.
De Boulevard huisde tot enkele jaren geleden in het centrum van Den Bosch. Nadat het uit het pand moest vertrekken, streek het neer in het huidige gebouw. De hogeschool is via een stichting voor de helft aandeelhouder van De Boulevard.
Tot een innige kruisbestuiving tussen hogeschool en De Boulevard is het nooit gekomen, constateert medewerker Joost van Pagée. Dat moet verbeteren. Van Pagée wil van studenten horen wat zij willen. ‘Dan zou ik bijvoorbeeld de zaal op donderdagavond open kunnen gooien voor een swingavond.’ (GR)