Studenten gaan ‘prepaid-printen’

Studenten van de Hogeschool Brabant gaan vanaf vandaag ‘prepaid-printen’. Ze krijgen een printtegoed van twintig prints cadeau. Daarna kunnen zij hun tegoed opwaarderen bij een van de negen ‘opwaardeerpunten’ op de verschillende locaties van de hogeschool.
Tilburgse studenten kunnen hun krediet laten opwaarderen bij de servicebalie ICT en bij de repro in hun gebouw aan de Prof. Cobbenhagelaan. Aan de Hogeschoollaan zijn ook twee opwaardeerpunten: het Studie Informatiecentrum, naast de hoofdingang, en de repro. Aan de Lovensdijkstraat kunnen studenten op twee plaatsen terecht: bij de servicebalie ICT en bij de repro. Op de overige locaties in Breda zijn de opwaardeerpunten te vinden bij de repro in het gebouw. Studenten kunnen betalen met geld of met hun facilitycard.
Het tegoed is gekoppeld aan de loginnaam voor het netwerk van de hogeschool. Op de computer is ook te zien hoeveel printjes er nog gemaakt kunnen worden. In de toekomst kunnen studenten hun krediet zelf opwaarderen met hun facilitycard.
Vanaf vandaag is er één systeem voor de hele hogeschool. Dit is mede mogelijk doordat de hogeschool nu één netwerk heeft. Voorheen had iedere faculteit een eigen netwerk. De kosten per print (vijf eurocent) veranderen niet. (PM/SW)

Kijk voor meer informatie op www.hsbrabant.nl/8888