Tweede-fase-camping in De Beyerd

In moderne architectonische tenten exposeren Patrick Plujllar, Krassen Krestev en Janet Keukelaar van de tweede fase Grafisch Ontwerpen hun eindexamenprojecten in Museum de Beyerd in Breda.
Ook tweedejaarsstudenten tweede fase stellen hun werk ‘poëzie in openbare ruimte’ ten toon. Dat project vindt dit jaar in samenwerking met de gemeente Breda voor de vijfde keer plaats. Alle werken zijn te zien op de binnenplaats van museum de Beyerd. ‘Een tweede-fase-camping’, noemt opleidingscoördinator Edith Grusson de expositie in moderne tenten. De expositie wordt vrijdag 26 september geopend en duurt tot 19 oktober. Tijdens de opening krijgen de drie studenten die eigenlijk al voor de zomervakantie zijn afgestudeerd hun diploma. ‘De uitreiking hebben we over de vakantie getild. Het is leuk als de nieuwe studenten van de tweede fase erbij kunnen zijn. Op die manier kunnen ze zien wat zo’n studie ongeveer inhoudt.’ (CB)