Fotografeer de kamernood en win een tent

Past jouw bed net in je kamer? Kun je je nauwelijks bewegen in je hokje van 2 bij 2? De Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) daagt je uit. Breng jouw oplossing voor de kamernood onder studenten zo origineel en creatief mogelijk in beeld met een foto en win een tent.
De beste foto’s worden gebundeld in een boek. Hierin wordt teruggegaan naar de oorsprong van de kamernood. Wat is eraan gedaan, wat heeft gewerkt en wat niet? Het verhaal wordt geïllustreerd met foto’s, onder andere van de inventieve oplossingen van studenten, maar ook van schrijnende gevallen. Het inzenden van de foto’s kan tot 16 januari 2004.
De LSVb zet zich in voor betere huisvesting voor studenten, onder andere door te pleiten voor huursubsidie. Kijk voor de gezamenlijke handtekeningenactie van de LSVb en GroenLinks op de website van de LSVb. (SW)