Groot GAMMA-feest: Heartbeat

Er komt een groot feest met live optredens, een dj en een heuse cocktail- en loungebar voor de studenten van de sociale studies van de faculteit GAMMA: Heartbeat. Heartbeat vindt plaats op 12 november op de hogeschool aan de Hogeschoollaan in Breda.
Een aantal medewerkers, onder wie GAMMA-docent Huub Eeken en hoofd facilitaire dienst Lars Derde, hebben het idee geopperd. Ze willen de hogeschool aantrekkelijker maken voor medewerkers en studenten. Om die reden hebben zij samen met medewerker Jack Bakkers ook een expositie in de medewerkerskantine georganiseerd, die deze week ingericht wordt.
Het feest wordt mede georganiseerd door een aantal studenten, zoals vierdejaars student Cultureel Maatschappelijke Vorming Maaike Baelde. ‘Met dit feest willen we de binding van studenten met de hogeschool versterken. We gaan daarnaast de nieuwe naam van de hogeschool, Avans, onder de aandacht brengen.’ Het is de bedoeling dat er elk jaar een dergelijk GAMMA-feest komt.
Entreekaarten kosten in de voorverkoop 3 euro. Je kunt ze kopen bij de stand die elke dag tussen 11.45 en 12.30 uur tussen de grote kantine en rokerskantine staat. Aan de kassa kost een kaartje 3,50 euro. Een consumptie gaat één euro kosten. Het feest duurt van 21.00 tot 2.00 uur. (PM)