Ondernemers kunnen doorleren via Antwerps-Bredaas bachelorprogramma

De Hogeschool Brabant gaat samen met drie Antwerpse hogescholen een bacheloropleiding ‘Grensverleggend Ondernemen’ aanbieden aan ondernemers. Projectleider is Wobine Buijs van de Hogeschool Brabant. Vanmiddag wordt het startsein voor de opleiding gegeven in de Kamer van Koophandel van Antwerpen-Maasland.
Behalve de Hogeschool Brabant doen de Hogeschool Antwerpen, de Karel de Grote-Hogeschool en de Plantijn Hogeschool mee. MKB-Nederland en de Kamers van Koophandel van Antwerpen en West-Brabant geven ondersteuning via hun netwerken. Daardoor worden ondernemers bereikt die praktische kennis, partnerschap en stages kunnen leveren.
Het initiatief wordt financieel ondersteund door Interreg III, een Europees programma dat transnationale uitwisseling tussen aangrenzende regio’s bevordert. (FG)