Wonen Midden-Brabant start ‘hospita-campagne’

Vanaf volgende week worden de Tilburgers bestookt met een campagne van Woning Midden-Brabant om kamers voor verhuur ter beschikking te stellen. De woningcorporatie hoopt met de ‘hospita-campagne’ een deel van de kamernood onder studenten op te lossen.
De campagne is opgezet in samenwerking met5 de gemeente en de Universiteit van Tilburg. Er zal worden gewezen op de voordelen van kamerverhuur, zoals belastingvrije huurinkomsten tot 3493 euro per jaar.
De reclame-uitingen zullen in de lokale media en langs de weg te zien zijn. De corporatie doet ook een speciaal beroep op medewerkers van de onderwijsinstellingen om zelf woonruimte ter beschikking te stellen of in hun omgeving op de campagne te wijzen. (FG)