HBO-jaarcongres over kenniscentra

Lectoren nemen een belangrijke plaats in op het jaarcongres van de HBO-raad dat op 17 november gehouden wordt in de Pulchri Studio in Den Haag. Drie van de vijf workshops die dag gegeven worden, worden door lectoren ingeleid.
Dat is niet voor niks. Het congres heeft als thema: ‘Werken met kennis’. Het gaat over de verandering van onderwijsinstellingen naar kenniscentra. Lectoren zijn daar als geen ander bij betrokken. De workshops vinden ’s ochtends plaats. ’s Middags zijn er sprekers, zoals F. Leijnse (voorzitter van de HBO-raad) en staatssecretaris Nijs. Tussendoor houdt de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten presentaties.
Het congres duurt van 10.00 tot 17.30 uur. Deelname kost 199 euro. Studenten hebben gratis toegang. Kijk voor meer informatie en aanmelding in de agenda op de website van de hbo-raad: www.hbo-raad.nl. (PM)