Heartbeat ook voor personeel

Op het feest Heartbeat, dat op 12 november op de hogeschool wordt gehouden, zijn niet alleen studenten, maar ook docenten en medewerkers van harte welkom. Zolang ze maar direct of indirect te maken hebben met de cluster social studies van de faculteit GAMMA.
Heartbeat wordt georganiseerd door studenten van de vier sociale opleidingen van de faculteit GAMMA. Het wordt een groot feest, met live optredens, een dj en een heuse cocktail- en loungebar. Het vindt plaats in het hoofdgebouw van de Hogeschool Brabant aan de Hogeschoollaan in Breda.
De studenten willen met het feest de binding tussen studenten en de hogeschool versterken. Daarnaast willen ze de nieuwe naam van de hogeschool, Avans, onder de aandacht brengen. De organisatie heeft verschillende Bredase ondernemers, zoals restauranthouders, een soeptent en een videotheek, bereid gevonden een bijdrage te leveren aan het feest. Het is de bedoeling dat er elk jaar een dergelijk social studies-feest komt.
Entreekaarten kosten in de voorverkoop 3 euro. Ze zijn verkrijgbaar bij de stand die elke dag van 11.45 tot 12.30 uur tussen de grote kantine en rokerskantine staat. Aan de kassa kost een kaartje 3,50 euro. Een consumptie gaat één euro kosten. Het feest duurt van 21.00 tot 2.00 uur. (PM)